Uszkodzenie przekładni kierowniczej:
– luzy w przekładni kierowniczej ( luz międzyzębny ) , stuki ( uszkodzona tuleja prowadząca , uszkodzony tłok )
– brak wspomagania lub wspomaganie tylko w jedną stronę ( uszkodzony sterownik , uszkodzony tłok , uszkodzona obudowa tzw: ” kanały w obudowie ” )
– wycieki z maglownicy ( skorodowana listwa zębata , uszkodzone przewody w przekładni kierowniczej , uszkodzone simmeringi i oringi )
Uszkodzenie pompy wspomagania:
– wyciek płynu z pompy ( uszkodzony simmering , oringi , pęknięty zbiorniczek )
– brak wspomagania ( uszkodzony zawór , zatarty środek )
– szumienie przy skręcaniu ( uszkodzone łożysko , zatarty środek )
Uszkodzenia układu kierowniczego:
– luzy ( luz na kolumnie kierowniczej , na przekładni kierowniczej , na drążkach kierowniczych , końcówkach kierowniczych )
– zacinanie się kierownicy ( zatarty przegub krzyżakowy kolumny kierowniczej )
– wycieki płynu z układu kierowniczego ( uszkodzone przewody układu kierowniczego [ przewód ciśnieniowy lub powrót ] , wyciek z maglownicy lub z pompy wspomagania , pęknięty zbiorniczek )
Zapraszamy !! Napewno pomożemy.
Na nasze naprawy udzielamy 24 miesięcznej gwarancji !!